UAToday.net :: Нестор Шуфрич: "Об`єднані соціал-демократи підкреслили чітку свою позицію, що вони підтримують уряд в усіх його починаннях"
Головна сторінка газети
Тарасюк подаст в суд на Лужкова
Тарасюк подаст в суд на Лужкова
Украина обиделась на Лужкова
Украина обиделась на Лужкова
Політика

Нестор Шуфрич: "Об`єднані соціал-демократи підкреслили чітку свою позицію, що вони підтримують уряд в усіх його починаннях" (26 Октября 2003 23:00)


В студії програми “Саме той” 24 жовтня був Нестор Шуфрич - заступник голови Соціал-демократичної партії (об`єднаної), уповноважений представник фракції СДПУ(О) у парламенті.

 

- Парламент прийняв у першому читанні бюджет на 2004-ий рік. Вперше, здається, за всю історію українського парламентаризму проект бюджету у першому читанні був прийнятий взагалі без обговорення. Ось ця подія, це прийняття, схвалення закону у першому читанні, – воно дало відповідь на багато запитань, спростувало немало чуток і підтвердило немало версій. Скажіть мені, у чому знаковість ось цього голосування? Я сказав, що воно було фактично знаковим серед вчорашніх голосувань у парламенті, і зокрема, що це голосування значить у взаєминах, скажімо так, у площинах "парламент–Кабінет міністрів", "Парламентська більшість–Кабінет міністрів", "Парламентська більшість, скажімо, – особисто прем`єр-міністр Янукович", "фракції парламентської більшості–коаліційний уряд?

 

- Я сьогодні відзначив би не тільки прийняття бюджету в першому читанні. Фактично більшість підтвердила, що вона має право відсвяткувати свою річницю. Чому? Дуже багато було нарікань, і стенання Литвина, що більшості вже нема, що вона вже не існує, що депутати вже кудись там пішли в інший бік, – на цьому всьому покладено хрест. 231 народний депутат, з них 228 – це члени парламентської більшості. Тобто, сьогодні прогнози дуже багатьох політиків, і, на жаль, – я ще раз підкреслюю, – і керівника парламенту, не підтвердились! Більшість існує! Так, вона має проблеми, вона є проблемою, як будь-який організм, але вона здатна приймати необхідні для нашої держави рішення.

 

- До питання саме сьогоднішнього стану парламентської більшості і процесів, які в ній відбуваються ми повернемося дещо пізніше, але я хотів ще запитати: скажіть, от якби не був проголосований вчора бюджет у першому читанні, – скажіть, які наслідки могли б бути? Які коментарі ось цього неголосування могли б з`явитися?

 

- Якби голосування не було взагалі, тобто було би зірвано роботу, то я думаю, була би певна пауза. А якби законопроект голосувався і не пройшов, то тоді, безумовно, була би спроба сказати, що хтось готує підніжку уряду. І я радий, що саме...

 

- А що, є підстави говорити, що такий сценарій кимось задумувався?

 

- Я не знаю, хто такі пропозиції вносив, але такі чутки були.

 

- Ну, скажімо, Юлія Тимошенко говорила, що парламентська більшість саботує прийняття бюджету-2004-го року для того, щоб порушити питання про відставку уряду.

 

- На це запитання ми вже відповіли: парламентська більшість своїми, виключно своїми голосами підтримала уряд і проголосувала бюджет в першому читанні, тим самим підтвердила, що вона реально існує, що вона підтримує прем`єр-міністра. І мені дуже приємно відзначити, що ініціатива щодо того, щоб переглянути параметри бюджету, була моя особиста. Відверто скажу, – я, як один із уповноважених представників фракції більшості, звернувся до прем`єр-міністра і до міністра фінансів, розказав, що відбулось в бюджетному комітеті. Реакція була миттєва. Хоча був певний ризик, були сумніви – чому об`єднані соціал-демократи піднімають це питання? Чому вони ідуть зараз на загострювання ситуації в парламенті? Адже ризик, що не буде прийнято бюджет в першому читанні, якщо ми не будемо підтримувати нереальні показники бюджетного комітету, поставлить під сумнів взагалі прийняття бюджету, і я сьогодні з честю для більшості можу констатувати, що цей екзамен витримали <…>.

 

- Так я не зрозумів, в чому принциповість саме для Вас і для вашої фракції була в тому, щоб бюджет був проголосований в першому читанні, щоб фактично було дано старт бюджетному процесу і щоб він не був зірваний. Тому що напередодні, просто версії, це в політикумі вони висловлювалися, що соціал-демократи все роблять для того, щоб зірвати бюджетний процес.

 

- Об`єднані соціал-демократи підкреслили чітко свою позицію, що вони підтримують уряд в усіх його починаннях. І голосування по бюджету, голос в голос, ми підтримали пропозиції, які були узгоджені з Міністерством фінансів, і тим самим, я вважаю, ми поклали крапку навколо спекуляцій – хто в якій формі бажає відсторонити уряд.

 

- Скажіть, сьогодні – ми вже почали говорити, але, все-таки, буде вже детальне запитання на цю тему, – як голосування це, крім того, що більшість просто існує, як характеризує це вчорашнє голосування процеси чи стан парламентської більшості сьогодні?

 

- Я думаю, що дуже багато заяв різних політиків, – що більшості вже нема, що скоро буде відставка уряду – негативно висвітлювала роботу самої більшості, але я ще раз хотів би підкреслити, що законопроекти життєво необхідні для подолання декількох криз, – і це, до речі, символічно, які були проголосовані вчора, – от, продемонстрували, що парламентська більшість в змозі працювати плідно.

 

- Скажіть, сьогодні хто не зацікавлений у існуванні парламентської більшості?

 

- В першу чергу опозиція, безумовно! І ті політики, які сьогодні хотіли би уникнути необхідності рахуватись з більшістю, але їх ця більшість спродукувала. Вони є продуктом більшості, але їх сьогодні це вже обтяжує, і вони хотять зробити вигляд, що більшості нема. Так вчора їм було доведено, що більшість таки є, і що сьогодні є дієздатний уряд, який взмозі проводити рішення.

 

- Скажіть, до речі, про дієздатний уряд – Ви не так давно говорили про те, що сьогодні можливий перегляд деякими фракціями більшості парламентської своїх квот в уряді. Сьогодні є підстави для цих розмов?

 

- Так, підстави є. Ми маємо бути коректними до наших партнерів по більшості. Окремі фракції мають перевантаження свого представництва в уряді, а деякі – зовсім не представлені в уряді, сподіваючись, що їхні так звані квоти будуть використані в Верховній Раді. І ми сьогодні підтримуємо ті фракції, які наполягають на тому, щоби представництво фракцій в уряді було переглянуто. Вони мають на це право, і ми маємо їх в цьому підтримать.

 

- Як Ви можете прокоментувати, скажімо, недавнє висловлювання, десь тижні зо два тому, лідера "Трудової України" Сергія Тігіпка про те, що деякими політичними силами сьогодні готується відставка уряду Януковича, що він сказав "Кіевскому телеграфъу", що я знаю, що деякі сили ведуть підготовку до реалізації саме такого варіанту розвитку подій?

 

- Я думаю, що це пов`язувалось, в тому числі, і з можливістю бюджетної кризи. Сьогодні ми є свідками того, що бюджетної кризи нема і не буде, і я думаю, що це питання вже не є актуальним. Уряд працює, і якщо і будуть спроби зовнішнього тиску на уряд, і деорганізувати його роботу, то 100 відсотків, що це не буде зроблено від більшості. Це будуть якісь інші чинники, про які мені сьогодні невідомо.

 

Друкується із скороченнями



Останнi матерiали на тему "Відставка уряду Януковича":

Індульгенція Януковича

Останнi матерiали на тему "Парламентська більшість":

Олександр Турчинов: "Ми вважали, що Ющенко хоч чомусь навчився в 2005 році. На жаль, сьогодні я змушений констатувати: ні, нічому не навчився. Треба, мабуть, повторити урок".

Віктор Янукович: "Ми ніколи не робили з жодної політичної сили ворогів"

Корпоративный конфликт вокруг «ЗАО Украина»

Коалиция трехсот: фантом или реальность

Провал вхождения

«Великий Тормозной Путь» к широкой коалиции (Александр Михельсон)

«Большевистская» пощечина оппозиции

Депутатская осень

Президенту делают «обрезание», а «мову» хотят ущемить

Московская сага. Что делает Тимошенко в России?

НОВИНИ :

Ющенко считает унижающими украинскую нацию заявления мэра Москвы Лужкова о статусе Севастополя 15-05-2008 17:25

В БЮТ не имеют ничего против «другой коалиции» в ВР 15-05-2008 16:47

Великобритания признала Украину стратегическим партнером 15-05-2008 15:06

Каськив считает, что его не пустили в Россию, чтобы помешать сказать правду 15-05-2008 14:11

Блок Литвина за рассмотрение смены руководства ФГИ после принятия программы приватизации на 2008 15-05-2008 13:37

Криль убежден, что Тимошенко делает с Ющенко то же, что Янукович 15-05-2008 13:22

Каськива не пустили на территорию России 15-05-2008 12:18

Перерыв в парламенте продлен до 12.30 15-05-2008 12:07

Янукович вважає сьогодення "чорним" періодом України 15-05-2008 11:37

Симоненко: Совещание у Президента превратилось в очередные разборки в самой коалиции 14-05-2008 16:52

Тимошенко одобрила план Васюника по преодолению кризиса в демократической коалиции 14-05-2008 15:55

Ющенко просит коалицию прекратить все авантюры и популизм 14-05-2008 15:07

Эксперты считают опасным для Ющенко обострение противостояния с Тимошенко 14-05-2008 14:49

Васюник предлагает план преодоления кризиса власти 14-05-2008 14:23

Жебривский считает, что действия "бютовцев" – это "ноу-хау во всемирной истории парламентаризма" 14-05-2008 13:37

АНАЛІТИКА :

Олександр Турчинов: "Ми вважали, що Ющенко хоч чомусь навчився в 2005 році. На жаль, сьогодні я змушений констатувати: ні, нічому не навчився. Треба, мабуть, повторити урок". 15-05-2008 10:56

Йосип Вінський: "Ми чітко сказали, що є ряд законопроектів, які стосуються життя мільйонів людей. І без розв’язання цих проблем робота парламенту в режимі такого холостого ходу, як зараз, немає ніякого сенсу" 14-05-2008 10:43

Борис Тарасюк: "Лужков своїми висловлюваннями зазіхнув на територіальну цілісність України, отже, є всі підстави для того, щоб притягнути його до кримінальної відповідальності згідно з українським законодавством" 13-05-2008 11:47

Александр Турчинов: «Мы не боимся досрочных выборов, хотя я бы не сказал, что досрочные выборы – это панацея» 12-05-2008 14:06

Галина Білик: "Склалося таке враження, що багато кандидатів у мери Києва не знають, чого вони прийшли і що їм треба робити як кандидату" 08-05-2008 10:58

Андрій Портнов: "І Фонд держмайна, і уряд будуть підключаться до захисту тих інвесторів, які вкладуть свої інвестиції в Одеський припортовий завод і будуть виконувати інвестиційні соціальні зобов’язання перед трудовим колективом і країною" 06-05-2008 11:56

Валентина Семенюк: "Одеський припортовий завод активно працює, держава є його ефективним власником, чому треба так бігом його продавати?!" 06-05-2008 10:45

Віктор Янукович: "Поки ми не побудуємо систему відповідальності влади перед державою і перед суспільством, ситуація покращуватися не буде" 29-04-2008 11:42

Юлія Тимошенко: "Я переконана, що до кінця цього року ми приймемо зміни в Конституції, і це дасть повний баланс і спокій у політикумі" 29-04-2008 10:11

Віктор Ющенко: "Я переконаний: якби сьогодні в Україні була президентська модель управління, ми були б далеко попереду" 25-04-2008 10:38

Огляд українського телеефіру

© 1999-2007 UAtoday.net / Україна сьогодні.

WAP версія проекту - wap.uatoday.net

передрук матерiалiв за умови посилання на www.uatoday.net

Редакція: press@uatoday.com.ua

Реклама на сайті

Технічна підтримка