Головна сторінка газети
Рада указала Семенюк на двери
Рада указала Семенюк на двери
Кабмин утвердил бюджет-2009
Кабмин утвердил бюджет-2009
Коментарі

Микола Томенко: "Треба зібратися і спокійно обговорити, що наші колеги мають претензії до уряду. Ми знімемо ці претензії і домовимося про Грузію. Тому що, якщо стоїть питання остаточно розвалити коаліцію, то цей сценарій, який нам сьогодні запропонували, він так і закінчиться". (2 Сентября 2008 11:19)


Тема Осетії та Абхазії може розсварити і демократичну коаліцію. Блок Тимошенко і "Наша Україна - Народна самооборона" не змогли виробити спільної позиції щодо цього питання. Що заважає БЮТу підтримати те, що пропонує НУ-НС, а саме засудити визнання Росією незалежності Абхазії і Південної Осетії, і визнати рішення таким, що суперечить міжнародному праву? Про це в ефірі "5-го каналу" розказав заступник голови фракції Блоку Тимошенко Микола Томенко.

 

Святослав Цеголко: "Схоже, грузинське питання сварить не лише опозицію, але і може розсварити коаліцію. Як збираєтеся погоджувати спільну позицію з блоком "Наша Україна - Народна самооборона"?"

 

Микола Томенко: "Чесно кажучи, нас непокоїть, що ми після перерви розпочинаємо роботу з такої спеціальної теми... Тому що я подивився на зареєстровані законопроекти. От, деякі політичні сили хочуть сказати, що вони кожний ранок починають думати, як підтримати Росію, а деякі - як підтримати Америку. А наша фракція хоче щоранку підтримати Україну. Тому що я приїхав зараз першого вересня з Черкаської області і мене про Грузію жодна людина не запитала. У мене запитали, коли ми приймемо бюджет, коли підтримаємо систему освіти, коли ми проголосуємо бажані законопроекти по підвищенню пенсій і зарплат і так далі. І коли мої колеги сьогодні півдня протовклися, значить, і говорили, як люблять Росію, одні - як Америку, одні - як Грузію, одні - як Осетію, чесно кажучи, це сумно. Тому що у нас є спеціальні інститути, які називаються комітети. Значить, можна спокійно в комітет... От навіть я би вважав, що навіть і комісії не треба. Можна було би в комітеті закордонних справ, де є фахівці дипломати попрацювати і не позоритися, виносити сім постанов. Тому ми на фракції сьогодні говорили. І ми будемо переконувати колег з "Нашої України" не голосувати до моменту, поки ми бодай в межах коаліції не випрацюємо єдиний текст".

 

Святослав Цеголко: "Тоді давайте, я хочу вам поставити інше питання. Що заважає вам підтримати те, що пропонує "Наша Україна - Народна самооборона". Вони пропонують засудити визнання Росією незалежності Абхазії і Південної Осетії, і визнати таке рішення таким, що суперечить міжнародному праву. Ви хіба проти цього?"

 

Микола Томенко: "Це є загальний принцип. Ну, ми ж не можемо... Ми ж не в дитячому садочку, і ми не підбираємо, там, сміття біля Верховної Ради. І коли треба, значить, піднести снаряди, то ми їх підносимо. Ми ж такий суб'єкт створення коаліції... От, наприклад, написали заяву, значить, і кажете: якщо ви зранку не підтримаєте, ми з вами розриваємо відносини..."

 

Святослав Цеголко: "А ви вночі написали до того заяву?"

 

Микола Томенко: "Звичайно. Так ніхто нам її не показував. Ніхто її не обговорював. Ми маємо серйозну дипломатію. Ми маємо віце-прем'єра з європейської інтеграції, який з преси дізнався, що існує така заява. Ну, це ж серйозні речі. Ми ж Україна - держава, яка претендує на серйозне місце в європейській політиці. Отже, ми повинні подивитися і наша позиція дуже чітка. Значить, ми чітко підтримали план, який запропонувала Франція, який, фактично, сьогодні підтримує Німеччина. Ми як європейська країна повинні чітко йти у форваторі європейської позиції. Значить, питань немає. Територіальна цілісність Грузії - питань немає. Значить є питання спокійного підходу і вирішення цих питань. Інша справа, що ми не можемо діяти з позиції сили, що ви написали, вам такий сподобався текст, ви хочете 10 разів згадати, що ви підтримуєте президента. Ну, ми же не президента підтримуємо. Ми ж порядок у світі підтримуємо. Тому ще раз кажу, що ми готові..."

 

Святослав Цеголко: "Чи це означає, що коаліції просто не існує?"

 

Микола Томенко: "Я думаю, що це означає, що ситуація не проста. Але треба просто навчитися домовлятися і просто поважати один одного. І я думаю, що насправді Грузія - це привід. Бо є ж серйозніші питання. Я думаю, що ви не забули, що є у нас одна партія, недавно створилася, в коаліцію входить, там, 5 чи 6 депутатів. Вони взагалі звинуватили лідера коаліції, бо прем'єр-міністр є лідер коаліції, що вона державу зрадила. Мені здається, це більш серйозніше звинувачення, чим те, що ми голосуємо чи не голосуємо за Грузію. Тому і президент не знайшов часу з нами зустрітися чи з прем'єр-міністром і запитати, може ми вважаємо, що ми державу не зраджували, може ми працюємо на національні інтереси України? Тому я думаю, що є більш серйозніші теми, які треба обговорити, але не публічно. Якщо ми поважаємо цю країну, якщо ми поважаємо спокій в цій країні, ну, не можна приходити у Верховну Раду, і щоб наші колеги зачитували ультиматуми один одному. Треба зібратися спокійно, обговорити, що наші колеги мають претензії до уряду. Ми знімемо ці претензії і домовимося про Грузію. Тому що якщо стоїть питання остаточно розвалити коаліцію, то цей сценарій, який нам сьогодні запропонували, він так і закінчиться".

 

Святослав Цеголко: "От я хочу запропонувати вам цитату. Сьогодні у президентській Канцелярії припустили переформатування більшості. З такою заявою виступив Віктор Балога. Неодноразові спільні дії "бютівців" і "регіоналів" дають підставу для припущення, що союз БЮТ і ПР, я цитую, зовсім не утопічний. Нехай нова коаліція буде й у такій конфігурації. Головне, щоб у владу повернулися нарешті спокій і злагоджена робота уряду та парламенту. Якщо ж більшість у Верховній Раді не утвориться, то це означатиме парламентську кризу, єдино можливим виходом із якої є дострокові вибори. Категорично таку позицію сьогодні озвучив Віктор Балога. Традиційний спосіб - написавши прес-реліз. Чи це означає, що ми не побачимо, точніше я хочу по-іншому поставити це питання. Чи це означає, що можливо, справді між Блоком Тимошенко і Партією регіонів не так і примарно виглядає цей союз?"

 

Микола Томенко: "Я скажу наступне. Ми намагалися завжди працювати з нашими колегами з "Нашої України - Народної самооборони". І за весь час існування коаліції ми як би апелювали до тих депутатів, з якими ми сидимо у Верховній Раді, з якими ми зустрічаємося. Доколи у нас є третій, знаєте, як у сімейних справах, третій, він завжди зайвий. І погано це закінчується. Що говорить Секретаріат президента, мене насправді мало цікавить. Значить, для мене важливіше, що говорить фракція "Наша Україна - Народна самооборона". Тому ми хочемо з ними домовлятися, з ними погоджувати якісь речі. Можливо, партія, яку представляє Секретаріат президента, сьогодні популярна така, і вони хочуть дострокових виборів. Ну, хай підуть на дострокові вибори, хоча ми категорично проти, тому що ми вважаємо, сьогодні дострокові вибори, ну, це дійсно розхитування і тієї непростої ситуації, яка є. Ну, таке враження складається, що, очевидно, у Віктора Ющенка зріс рейтинг, і зріс рейтинг у Балоги. Хай попробують провести виборчу кампанію. Ну, мені здається, що це погані ігри погратися з 47 мільйонами населення і довести, що у них, умовно кажучи, не 3%, а наприклад, 3,5%. Ми не хотіли би цього робити, щоби суспільство подивилося, що сьогодні партія "Єдиний центр", як каже один соціолог коливається в межах статистичної похибки. Треба сьогодні працювати і давати результат. І ще раз хочу сказати, що мої поїздки влітку, я влітку працював, і в районах, де була повінь, значить, я чув тільки одне питання до Верховної Ради - бюджет, конкретні державні проекти, які пов'язані з соціально-економічною сферою і боротьбою з корупцією. От такі закони треба голосувати".

 

Святослав Цеголко: "Я хочу по суті запитатися. Чи можливий сценарій, коли буде переформатування коаліції, і в цій широкій коаліції будуть представники трьох ключових політичних сил - БЮТ, "НУ-НС" і Партія регіонів".

 

Микола Томенко: "Я поки що не бачу такого сценарію. Але в той же час, скажімо, я допускаю, що у Верховній Раді, як це і завжди було, якщо ми переконаємо сьогодні чи Блок Литвина, чи Партію регіонів, чи партію комуністів, наприклад, проголосувати за бюджет, ми будемо раді, що вони голосують, тому що вчителю абсолютно все рівно, чи шахтарю, хто їх підтримує. І нам так само все рівно. Нам головне - працювати в цих речах. Але це не буде, звичайно, оформлення, там, коаліції чи не оформлення коаліції. Я допускаю, що ми по принципових питаннях зміни ситуації на краще будемо домовлятися з усіма фракціями, які є у парламенті. І я вважаю, що справедливо. Тому що, я ще раз хочу сказати, що сьогодні, коли я був на першому дзвінку на першому вересні, значить, мені здалося, що всі фракції сьогодні поздоровляли вчителів, напевне, їм було соромно, чому вони нас не підтримали, і не проголосували підвищення стипендій і підвищення заробітних плат. Напевно, після 1 вересня вони проголосують, бо вчителям обіцяли це зробити. Тут нема проблеми коаліції. Бо за вчителів повинні переживати всі 5 фракцій. Тому ми зараз намагаємося переконувати і "Нашу Україну", і інші фракції все-таки на засідання Верховної Ради виставляти ті законопроекти, які однозначно вимагає суспільство. Він конфліктний, як у ситуації з Грузією? Давайте допрацюємо. Скажімо, ще якийсь конфліктний законопроект по флоту, давайте допрацюємо і спільно його проголосуємо. Я думаю, що такий формат не ставить під загрозу ні коаліцію, і саме головне - не ставить під загрозу ту хитку стабільність в країні".

 

Святослав Цеголко: "Як ви вважаєте, якщо ви не знайдете цієї спільної мови, у нас будуть дострокові вибори? Чи не означає те, що є спільний законопроект, який внесли два депутати від БЮТу і Партії регіонів про спільні наміри, які зараз є у цих двох політичних сил. Можливо, це є підтвердженням того, про що говорив Віктор Балога?"

 

Микола Томенко: "Я вам скажу, що історія зі спеціальними слідчими комісіями, історія десь 2002-2003-го року, і я як народний депутат, активно підтримав це питання. І в цьому ж скликанні буду підтримувати, оскільки є дві тут складові. Перша складова - ми кажемо не лише про спеціальну комісію, яка тлумачить, чи порушував президент закон чи не порушував. Що стосується складової імпічменту. Це слідчі комісії, які є інструментом Верховної Ради по розслідуванню незаконних дій. От, скажімо, я, голова слідчої комісії по ситуації в Києві. Ви думаєте, я отримав хоч один документ, скажімо, про це голосування за роздавання землі студентам і так далі? Ні, мені ніхто не дав. Вони говорять, ви знаєте, там остаточно не врегульоване питання про слідчі комісії. Тому ви сидіть там в парламенті, а ми з прокуратурою домовимося і далі будемо землю ділити. Тому ми загально ставимо питання. Треба закон про спеціальні слідчі комісії, бо тоді нема парламентського контролю. І цей закон стосується, і скажімо, чіткого пояснення, яка є процедура по імпічменту. І Тимошенко абсолютно чітко зрозуміло говорить, що звичайно, поки ми його приймемо, поки він почне працювати, значить, це закон, направлений в майбутнє, і я абсолютно переконаний, що ні наша фракція, ні інші серйозні фракції не ставитимуть питання про імпічмент президента".

 

Святослав Цеголко: "Наостанок коротко. Моє питання таке, в лоба. Чи не є це відповіддю вашої політичної сили на звинувачення Секретаріату президента і нібито державній зраді прем'єр-міністра?"

 

Микола Томенко: "Ні, я думаю... Ми шукаємо іншу відповідь. Інша відповідь полягає в тому, що ми, очевидно, будемо думати про те, що нам робити зі Службою безпеки. Ну, не може Служба безпеки вся слідкувати за переміщення прем'єр-міністра чи міністрів. Очевидно, вона мусить бандитів ловити, да? Щоб терористи не заходили на територію України. Тому у нас теж є відповідь на це питання. Я думаю, що з президентом ми будемо зустрічатися і говорити, чи він за те, щоб Служба безпеки повинна отримувати зарплату і займатися сліжкою за БЮТом, чи, скажімо, Служба безпеки повинна захищати національні інтереси України? Якщо ми не почуємо відповіді, ми будемо шукати механізм, щоб Служба безпеки була незалежним інститутом, а не працювала, умовно, на зарплаті в Секретаріаті президента. Оце буде наша відповідь стосовно цього питання".

 

Святослав Цеголко: "Дякую. Микола Томенко - представник Блоку Юлії Тимошенко був у нас в гостях".



При написанні використані матеріали:: Огляд телеефіру "Україна Сьогодні", "5 канал"

Останнi матерiали на тему "Україна - Росія":

Віктор Ющенко: "Найближчі місяці прийде прозріння до мільйонів людей, хто є хто в українській політиці. За який інтерес він бореться. І я хочу заявити: вам не буде соромно за свого президента".

Віктор Ющенко: "Я все зроблю для того, щоб слідуючі вибори були мажоритарні"

Віктор Балога: "Ультиматуми з боку Тимошенко говорять про одне – про непослідовність. Хто після цього може сідати за стіл з БЮТом і говорити про те, що між ними буде коаліція? Це неетично – піднімати питання про повернення, коли саме вона зробила все для того, щоб цієї коаліції не було".

Віктор Ющенко про відставку уряду: "Це буде сумно, неправильно, невідповідально"

Юлія Тимошенко: "Я переконана, що потрібно все зробити для того, щоб виборів не було. Ми не хочемо виборів, тому що це черговий хаос".

Юлія Тимошенко: "Зі мною борються як з майбутнім кандидатом на президентські вибори. Це відбувається достатньо тривалий час".

Василь Лаптійчук: "Ми повинні проінвентаризувати наші відносини з Росією і знайти ті нюанси економічні або навіть політичні, які можуть вплинути на те, щоб Російська Федерація не зробила нам ціну за газ дорожче, ніж, скажімо, Німеччині. Для цього в нас є газова труба".

Володимир Лановий: "Наша тверда позиція в тих політичних і міждержавних відносинах, які проявила Україна останнім часом, і є причиною того, що Росія робить якісь заяви, попереджаючи Україну про можливі наслідки, якщо вона не змінить свою позицію"

Олександр Турчинов: "Що стосується політичної ситуації, в першу чергу у Верховній Раді, я сподіваюся, що ще тиждень-два – і крапки будуть розставлені"

Леонід Кравчук: "БЮТ і "Регіони" могли б вирішити дуже багато проблем, які є гострими для України і які не вирішені, починаючи з часу її незалежності"

Останнi матерiали на тему "Коалиция":

Віктор Янукович: "Скільки буде ця влада, стільки буде криза"

Віктор Ющенко: "Не було такого дня, щоб Тимошенко стояла за народ, чи за Україну. Це авантюрист у політиці, який буде топити всіх, бо їй потрібно одне – безмежна влада".

Юлия Тимошенко: "Правительство и страна имеют потенциал и возможности, чтобы стабилизировать ситуацию. Это будет очень трудно сделать. Но я лично и моя команда работаем над этим каждый миг".

Борис Тарасюк: "Ми створили більшість і коаліцію не проти когось. Ми створили більшість і коаліцію за припинення хаосу в державі, за співпрацю всіх політичних сил. В тому числі і наших опонентів".

Володимир Литвин: "Коаліція є, є рішення трьох фракцій, а відповідно до роз`яснення Конституційного Суду, рішення про утворення коаліції приймається фракцією"

Юлія Тимошенко: "Я ніколи не допущу знущання над Верховною Радою, над країною, які ми спостерігали останні місяці. Бо жодні президентські вибори не варті того, щоб політичні авантюристи кидали країну в прірву протистояння та хаосу".

Олег Зарубінський: "Коли депутати обирали Литвина, вони менш за все думали про якісь преференції чи бонуси, чи конкурентні переваги, бо в парламенті виникла питома вага тих людей, які розуміли, що парламент або буде працювати, або не буде"

Віктор Янукович: "Ведуться перемовини з усіма фракціями, які є в парламенті. Це ініціатива вимушена. Ми бачимо, що влада сьогодні нездатна консолідувати суспільство".

Йосип Вінський: "Я вважаю, що коаліція БЮТ і Партії регіонів ніяких шансів вийти з кризи не дає. Сходяться в коаліцію дві протилежні політичні сили, які ще вчора мали кардинально різні точки зору на масу проблем".

Віктор Балога: "Ультиматуми з боку Тимошенко говорять про одне – про непослідовність. Хто після цього може сідати за стіл з БЮТом і говорити про те, що між ними буде коаліція? Це неетично – піднімати питання про повернення, коли саме вона зробила все для того, щоб цієї коаліції не було".

Останнi матерiали на тему "Україна-Грузія":

Леонід Кравчук: "БЮТ і "Регіони" могли б вирішити дуже багато проблем, які є гострими для України і які не вирішені, починаючи з часу її незалежності"

В’ячеслав Кириленко: "Ми не бачимо для себе можливості створення коаліції з Партією регіонів і з комуністами за жодних обставин в силу світоглядних розбіжностей"

В’ячеслав Кириленко: "Я особисто і мої колеги зробимо все для того, щоб спробувати переконати БЮТ лишити формат старої демократичної коаліції"

Юрій Костенко: "Російська зовнішня доктрина буде, повністю ігноруючи міжнародне право, намагатися встановити на пострадянських теренах свій вплив чи свій політичний контроль. Тому міжнародні експерти вказують на те, що після Грузії аналогічна ситуація може торкнутися і самої України".

Леонід Кравчук: "Якщо ми засудимо агресію з будь-якого боку – чи то з боку Грузії, чи то з боку з Росії… Я думаю, що будь-які звинувачення України не будуть мати ніяких наслідків".

Михаил Саакашвили: "Если цена наших отношений с Россией – это отказаться от территории, от свободы, то такую цену не готов платить ни один народ в мире"

Огляд подій дня - 1 квітня 2008 року. День сміху і не тільки...

Петр Порошенко: "Я счастлив, что Совет безопасности перестал быть карающим органом, куда приглашали на кадровые разборки"

Останнi матерiали на тему "Парламентські партії":

Віктор Янукович: "Скільки буде ця влада, стільки буде криза"

Борис Тарасюк: "Ми створили більшість і коаліцію не проти когось. Ми створили більшість і коаліцію за припинення хаосу в державі, за співпрацю всіх політичних сил. В тому числі і наших опонентів".

Володимир Литвин: "Коаліція є, є рішення трьох фракцій, а відповідно до роз`яснення Конституційного Суду, рішення про утворення коаліції приймається фракцією"

Олег Зарубінський: "Коли депутати обирали Литвина, вони менш за все думали про якісь преференції чи бонуси, чи конкурентні переваги, бо в парламенті виникла питома вага тих людей, які розуміли, що парламент або буде працювати, або не буде"

Віктор Янукович: "Ведуться перемовини з усіма фракціями, які є в парламенті. Це ініціатива вимушена. Ми бачимо, що влада сьогодні нездатна консолідувати суспільство".

Йосип Вінський: "Я вважаю, що коаліція БЮТ і Партії регіонів ніяких шансів вийти з кризи не дає. Сходяться в коаліцію дві протилежні політичні сили, які ще вчора мали кардинально різні точки зору на масу проблем".

Віктор Ющенко: "Я все зроблю для того, щоб слідуючі вибори були мажоритарні"

Віктор Балога: "Ультиматуми з боку Тимошенко говорять про одне – про непослідовність. Хто після цього може сідати за стіл з БЮТом і говорити про те, що між ними буде коаліція? Це неетично – піднімати питання про повернення, коли саме вона зробила все для того, щоб цієї коаліції не було".

Володимир Литвин: "Коаліцію можуть утворити виключно або БЮТ, або "Регіони", або БЮТ і "Регіони" спільно. На них лежить ключова відповідальність за те, що відбувається в країні сьогодні, за те, що відбуватися буде завтра".

Віктор Балога: "Я вважаю, що шлюзи відкриті для того, щоб в цьому парламенті VI скликання знайшли порозуміння всі політичні сили, задля того щоб формувати нову коаліцію"

Останнi матерiали на тему "Верховна Рада":

Віктор Ющенко: "Найближчі місяці прийде прозріння до мільйонів людей, хто є хто в українській політиці. За який інтерес він бореться. І я хочу заявити: вам не буде соромно за свого президента".

Віктор Янукович: "Скільки буде ця влада, стільки буде криза"

Віктор Ющенко: "Не було такого дня, щоб Тимошенко стояла за народ, чи за Україну. Це авантюрист у політиці, який буде топити всіх, бо їй потрібно одне – безмежна влада".

Борис Тарасюк: "Ми створили більшість і коаліцію не проти когось. Ми створили більшість і коаліцію за припинення хаосу в державі, за співпрацю всіх політичних сил. В тому числі і наших опонентів".

Володимир Литвин: "Коаліція є, є рішення трьох фракцій, а відповідно до роз`яснення Конституційного Суду, рішення про утворення коаліції приймається фракцією"

Юлія Тимошенко: "Я ніколи не допущу знущання над Верховною Радою, над країною, які ми спостерігали останні місяці. Бо жодні президентські вибори не варті того, щоб політичні авантюристи кидали країну в прірву протистояння та хаосу".

Олег Зарубінський: "Коли депутати обирали Литвина, вони менш за все думали про якісь преференції чи бонуси, чи конкурентні переваги, бо в парламенті виникла питома вага тих людей, які розуміли, що парламент або буде працювати, або не буде"

Віктор Янукович: "Ведуться перемовини з усіма фракціями, які є в парламенті. Це ініціатива вимушена. Ми бачимо, що влада сьогодні нездатна консолідувати суспільство".

Йосип Вінський: "Я вважаю, що коаліція БЮТ і Партії регіонів ніяких шансів вийти з кризи не дає. Сходяться в коаліцію дві протилежні політичні сили, які ще вчора мали кардинально різні точки зору на масу проблем".

Віктор Ющенко: "Я все зроблю для того, щоб слідуючі вибори були мажоритарні"

Останнi матерiали на тему "Секретаріат президента":

Григорій Немиря: "За останній рік рейтинг підтримки президента суттєво впав. І зараз він знаходиться на досить низькій межі – від 3% до максимум 6%. Думаю, це тривожний дзвінок, який мав би призвести до певної зміни в політиці…"

Борис Тарасюк: "Ми створили більшість і коаліцію не проти когось. Ми створили більшість і коаліцію за припинення хаосу в державі, за співпрацю всіх політичних сил. В тому числі і наших опонентів".

Віктор Ющенко: "Я все зроблю для того, щоб слідуючі вибори були мажоритарні"

Віктор Балога: "Ультиматуми з боку Тимошенко говорять про одне – про непослідовність. Хто після цього може сідати за стіл з БЮТом і говорити про те, що між ними буде коаліція? Це неетично – піднімати питання про повернення, коли саме вона зробила все для того, щоб цієї коаліції не було".

Віктор Балога: "Я вважаю, що шлюзи відкриті для того, щоб в цьому парламенті VI скликання знайшли порозуміння всі політичні сили, задля того щоб формувати нову коаліцію"

Олександр Турчинов: "БЮТ не буде голосувати за обрання голови Верховної Ради, поки не буде визначено формат нової коаліції"

Микола Томенко: "Фактично команда Балоги перетворила Ющенка в політичного аутсайдера. І якщо "Єдиний центр", партія Секретаріату Президента, буде голосувати за відставку Яценюка, тоді Президент буде в фатальній ситуації".

Марина Ставнійчук: "Указ президента відповідає Конституції України, і заяви уряду зі звертанням до президента скасувати свій указ мають явно неконституційний і політичний характер"

Юлія Тимошенко: "Зі мною борються як з майбутнім кандидатом на президентські вибори. Це відбувається достатньо тривалий час".

Олександр Турчинов: "Що стосується політичної ситуації, в першу чергу у Верховній Раді, я сподіваюся, що ще тиждень-два – і крапки будуть розставлені"

Останнi матерiали на тему "СБУ":

Микола Томенко: "Фактично команда Балоги перетворила Ющенка в політичного аутсайдера. І якщо "Єдиний центр", партія Секретаріату Президента, буде голосувати за відставку Яценюка, тоді Президент буде в фатальній ситуації".

Борис Тарасюк: "Лужков своїми висловлюваннями зазіхнув на територіальну цілісність України, отже, є всі підстави для того, щоб притягнути його до кримінальної відповідальності згідно з українським законодавством"

Ярмарка вакансий в СБУ

Останнi матерiали на тему "Блок Юлії Тимошенко":

Віктор Ющенко: "Найближчі місяці прийде прозріння до мільйонів людей, хто є хто в українській політиці. За який інтерес він бореться. І я хочу заявити: вам не буде соромно за свого президента".

Юлия Тимошенко: "Правительство и страна имеют потенциал и возможности, чтобы стабилизировать ситуацию. Это будет очень трудно сделать. Но я лично и моя команда работаем над этим каждый миг".

Борис Тарасюк: "Ми створили більшість і коаліцію не проти когось. Ми створили більшість і коаліцію за припинення хаосу в державі, за співпрацю всіх політичних сил. В тому числі і наших опонентів".

Олег Зарубінський: "Коли депутати обирали Литвина, вони менш за все думали про якісь преференції чи бонуси, чи конкурентні переваги, бо в парламенті виникла питома вага тих людей, які розуміли, що парламент або буде працювати, або не буде"

Йосип Вінський: "Я вважаю, що коаліція БЮТ і Партії регіонів ніяких шансів вийти з кризи не дає. Сходяться в коаліцію дві протилежні політичні сили, які ще вчора мали кардинально різні точки зору на масу проблем".

Віктор Балога: "Ультиматуми з боку Тимошенко говорять про одне – про непослідовність. Хто після цього може сідати за стіл з БЮТом і говорити про те, що між ними буде коаліція? Це неетично – піднімати питання про повернення, коли саме вона зробила все для того, щоб цієї коаліції не було".

Володимир Литвин: "Коаліцію можуть утворити виключно або БЮТ, або "Регіони", або БЮТ і "Регіони" спільно. На них лежить ключова відповідальність за те, що відбувається в країні сьогодні, за те, що відбуватися буде завтра".

Віктор Балога: "Я вважаю, що шлюзи відкриті для того, щоб в цьому парламенті VI скликання знайшли порозуміння всі політичні сили, задля того щоб формувати нову коаліцію"

Арсеній Яценюк: "Моя відставка була зроблена для того, щоб дестабілізувати ситуацію"

Олександр Турчинов: "БЮТ не буде голосувати за обрання голови Верховної Ради, поки не буде визначено формат нової коаліції"

Останнi матерiали на тему "Досрочные выборы":

Григорій Немиря: "За останній рік рейтинг підтримки президента суттєво впав. І зараз він знаходиться на досить низькій межі – від 3% до максимум 6%. Думаю, це тривожний дзвінок, який мав би призвести до певної зміни в політиці…"

Віктор Янукович: "Скільки буде ця влада, стільки буде криза"

Віктор Ющенко: "Не було такого дня, щоб Тимошенко стояла за народ, чи за Україну. Це авантюрист у політиці, який буде топити всіх, бо їй потрібно одне – безмежна влада".

Йосип Вінський: "Я вважаю, що коаліція БЮТ і Партії регіонів ніяких шансів вийти з кризи не дає. Сходяться в коаліцію дві протилежні політичні сили, які ще вчора мали кардинально різні точки зору на масу проблем".

Віктор Ющенко: "Я все зроблю для того, щоб слідуючі вибори були мажоритарні"

Віктор Балога: "Ультиматуми з боку Тимошенко говорять про одне – про непослідовність. Хто після цього може сідати за стіл з БЮТом і говорити про те, що між ними буде коаліція? Це неетично – піднімати питання про повернення, коли саме вона зробила все для того, щоб цієї коаліції не було".

Віктор Балога: "Я вважаю, що шлюзи відкриті для того, щоб в цьому парламенті VI скликання знайшли порозуміння всі політичні сили, задля того щоб формувати нову коаліцію"

Арсеній Яценюк: "Моя відставка була зроблена для того, щоб дестабілізувати ситуацію"

Олександр Турчинов: "Перша передумова виходу з кризи, про яку говорить МВФ, - це політична стабільність у державі"

Віктор Ющенко: "У рамках Конституції і в моїх повноваженнях з відповідальністю перед усіма співвітчизниками беру ситуацію під жорсткий контроль"

Останнi матерiали на тему "Наша Україна - Народна Самооборона":

Юлия Тимошенко: "Правительство и страна имеют потенциал и возможности, чтобы стабилизировать ситуацию. Это будет очень трудно сделать. Но я лично и моя команда работаем над этим каждый миг".

Борис Тарасюк: "Ми створили більшість і коаліцію не проти когось. Ми створили більшість і коаліцію за припинення хаосу в державі, за співпрацю всіх політичних сил. В тому числі і наших опонентів".

Олег Зарубінський: "Коли депутати обирали Литвина, вони менш за все думали про якісь преференції чи бонуси, чи конкурентні переваги, бо в парламенті виникла питома вага тих людей, які розуміли, що парламент або буде працювати, або не буде"

Юлія Тимошенко: "Зі мною борються як з майбутнім кандидатом на президентські вибори. Це відбувається достатньо тривалий час".

Олександр Турчинов: "Що стосується політичної ситуації, в першу чергу у Верховній Раді, я сподіваюся, що ще тиждень-два – і крапки будуть розставлені"

Арсеній Яценюк "Дуже важливо зрозуміти, що час політичної брехні рано чи пізно завершується. І та якість, що називається "чесний політик" – буде в ціні".

Леонід Кравчук: "БЮТ і "Регіони" могли б вирішити дуже багато проблем, які є гострими для України і які не вирішені, починаючи з часу її незалежності"

В’ячеслав Кириленко: "Ми не бачимо для себе можливості створення коаліції з Партією регіонів і з комуністами за жодних обставин в силу світоглядних розбіжностей"

Микола Оніщук: "Якщо тенденція використання законів задля боротьби за владні повноваження, за їх перерозподіл на свою користь та на користь парламенту буде продовжуватися, то у глави держави не буде іншого виходу, як зупинити цей процес через проведення дострокових виборів"

Арсеній Яценюк: "Нехай політичні партнери думають і прийдуть до демократичного рішення, яке має три виходи. Перший вихід – повернення до старої коаліції. Другий вихід – це нова коаліція. І третій вихід – це дострокові парламентські вибори. Все. Інших варіацій у нас немає".

НОВИНИ :

"Газпром" готов начать переговоры с Украиной в любой момент 06-01-2009 18:38

Украина покажет Еврокомиссии газовые контракты 06-01-2009 17:27

Сегодня Украина отмечает Сочельник 06-01-2009 16:46

Ющенко направил телеграмму руководству Европейского Союза 06-01-2009 16:33

"Хамас" пригрозил убивать еврейских детей по всему миру 06-01-2009 15:51

Украина поставляет в Европу газ за свой счет 06-01-2009 14:19

Дубина допускает полное прекращение "Газпромом" поставок газа в Европу 06-01-2009 13:35

Обама решил найти нового главу ЦРУ 06-01-2009 13:20

Убит член оргкомитета чемпионата мира по футболу 06-01-2009 12:22

"Газпром" возложил всю ответственность на "Нефтегаз Украины" и требует обеспечить транзит газа 06-01-2009 11:43

В Крыму совершено нападение на футболиста сборной Украины 06-01-2009 11:24

Турция заявляет о прекращении поставки российского газа через Украину 06-01-2009 10:56

"Укртрансгаз" рассказал, куда пустил российский газ 06-01-2009 09:37

"Газпром" сокращает транзит газа через Украину 06-01-2009 09:11

Вступили в силу новые правила для депозитов в валюте 06-01-2009 08:48

АНАЛІТИКА :

Василь Горбаль: "Слідча комісія ВР не буде ефективною і не принесе жодних результатів, тому що зіткнеться з питанням банківської таємниці, всього того, що буде заважати роботі комісії" 19-12-2008 11:37

Андрій Портнов: "Якщо ця коаліція не буде працювати, в парламенті обов’язково знайдеться (з нами або без нас) нова коаліція, яка візьме на себе відповідальність і буде працювати" 16-12-2008 11:57

Василь Петьовка: "Знімати з посади Стельмаха на сьогоднішній день недоречно. Всю системну фінансову кризу потрібно розглядати, а не лише шукати крайнього". 12-12-2008 11:30

Анатолій Кінах: "Для нас, в тому числі для Віктора Януковича, посади не є самоціллю. Для нас має принципове значення в стислі терміни відновити дієздатність парламенту". 09-12-2008 11:49

Микола Томенко: "Партія регіонів розділилась на дві частини. Одні вожді сидять в Секретаріаті Президента і говорять, що Янукович стане прем’єр-міністром. Інші спілкуються з БЮТом, з Блоком Литвина і говорять про інші посади. А час іде…" 03-12-2008 11:26

Сергій Пашинський: "Економічно обґрунтована ціна на газ не повинна бути вище, чим вона є сьогодні – 179 доларів" 25-11-2008 11:44

Андрій Портнов: "Для БЮТ будь-який варіант є прийнятним для того, щоб Верховна Рада розпочала свою роботу, і голова Верховної Ради, легітимно обраний, почав підписувати закони і постанови" 18-11-2008 11:20

Наталія Королевська: "ФГИ на протяжении нескольких лет – отдельная власть в стране, где царят свои законы и правила. А если бы в начале года приватизация проходила правильно, рынок находился бы на пике своего развития, и мы получили бы реальных инвесторов, заинтересованных в экономике". 11-11-2008 11:56

Ганна Герман: "Ми казали БЮТ: беріть нашу програму, вона ж готова, вона зроблена такими високими фахівцями, як Азаров і його команда. Ні, бо це від Партії регіонів. А коли біда приходить і коли треба країну з кризи витягати, тоді Партію регіонів бачать". 31-10-2008 11:42

Ксенія Ляпіна: "Якби ми зважали на рейтинги, напевне, перші мали бігти з плакатами "Виборам – ні!", готові були б здати всі позиції, навіщо та незалежна Україна, аби тільки ми були в парламенті. Але ми так не робимо". 29-10-2008 11:18

Огляд українського телеефіру

© 1999-2007 UAtoday.net / Україна сьогодні.

WAP версія проекту - wap.uatoday.net

передрук матерiалiв за умови посилання на www.uatoday.net

Редакція: press@uatoday.com.ua

Реклама на сайті

Технічна підтримка