UAToday.net :: Валентина Семенюк: "Якщо мені не дати право прозвітуватися, то всіх собак, вибачте,повішають на Семенюк "
Головна сторінка газети
Ющенко просит не беспокоиться за целостность Ураины
Ющенко просит не беспокоиться за целостность Ураины
Тарасюк подаст в суд на Лужкова
Тарасюк подаст в суд на Лужкова
Коментарі

Валентина Семенюк: "Якщо мені не дати право прозвітуватися, то всіх собак, вибачте,повішають на Семенюк " (30 Января 2008 11:06)


Голова Фонду Держмайна Валентина Семенюк не збирається писати заяву про відставку. Про це Валентина Семенівна повідомила в прямому ефірі студії ТСН. Своє рішення вона мотивувала тим, що не хоче йти, не відзвітувавши про власну роботу: «Якщо мені не дати право прозвітуватися, то всіх собак, вибачте,повішають на Семенюк», - сказала голова ФДМУ. Окрім того, за словами Семенюк, процедура призначення та звільнення законодавчо не врегульована і звільняти її не можна, поки не буде прийнято відповідний закон. Пропонуємо Вашій увазі повний виклад розмови з Валентиною Семенюк:

 


Наталія Мосейчук: Валентина Семенюк - гість нічної ТСН. Доброї ночі.

 


В студії Валентина СЕМЕНЮК, голова ФДМУ: "Доброї ночі".

 


Наталія Мосейчук: Спасибі, що прийшли, особисто в ваших особистих обставинах до нашої студії. Перше питання таке, ми вчора повідомляли про ініціативу БЮТ перевірити ваші діяння на посаді голови Фонду держмайна України, і у зв'язку з цим питання, чи ви вже даєте свідчення на Різницькій?

 


Валентине Семенюк:"Ніяких свідчень я не давала, і мене ніхто навіть не запрошував. І навіть я вперше почула тільки з засобів масової інформації, тому що будь-які запрошення, допити повинні мати якусь під собою відповідну основу".
Наталія Мосейчук: Пан Писаренко казав, що була проведена перевірка.

 


Валентине Семенюк:"Ніякої перевірки у Фонді державного майна України не було. Півроку назад після продажу "Луганськтепловоза" Генеральна прокуратура вилучила документи, були на окремих працівників відкриті кримінальні справи, але коли ми представили відеозаписи проведених торгів, всі справи кримінальні були закриті, і ні одного працівника Фонду держмайна і мене тим більше ніхто ні на які допити не запрошував".

 


Наталія Мосейчук: Валентина Петрівна, те, що Ющенко хоче грати ключову роль в приватизаційному процесі, це вже зрозуміли всі. Те, що об'єктом його претензій є прем`єр Тимошенко, це також легко здогадатися. Питання просте: чи замовляла вам особисто Банкова запеклий опір ініціативам прем`єрки в обмін на те, що ви зберігаєтеся на посаді голови Фонду держмайна?

 


Валентине Семенюк:"Від часу закінчення виборчої кампанії парламентської я не була ні разу на Банковій, і запрошень у мене ніяких не було, і навіть перемовин по телефону ніяких. Тому от всі ці домисли, повірте мені, це, можливо, від якихось лукавих, тих, хто хотів би, використати Семенюк у цій ситуації. І я можу сказати одне: я і тоді, коли працювала при попередній коаліції в 2005 році, коли прем`єр-міністром був Єхануров, і коли прем`єр-міністром був Янукович, я завжди зберігала своє місце як керівника, і я завжди казала, будучи в різних коаліціях, я можу бути в стаді, но не під сідлом. І мене ніхто не осідлав, і мене ніхто ніколи в таких ситуаціях не використовував. Я в чужі ігрища не граю".
Наталія Мосейчук: Зараз на черзі приватизація таких велетнів, як "Луганськтепловоз", Одеський припортовий, "Укртелеком", ви можете спрогнозувати, в чиїх руках опиняться ці об'єкти?

 


Валентине Семенюк:"Ну, по-перше, я б хотіла сказати, що сьогодні від того, хто буде на посаді голови Фонду державного майна України, залежить і президентська кампанія, тому що сьогодні фактично іде рейдерське захоплення не Фонду держмайна, а трьох інституцій: Антимонопольного комітету, телебачення з радіомовленням і Фонду державного майна".

 


Наталія Мосейчук: Чому ви говорите про рейдерські захоплення, якщо йдеться про коаліційну квоту, Валентина Петрівна?
Валентине Семенюк:"Я можу сказати одне, що такі інституції, які я назвала, плюс Національний банк плюс Рахункова палата - це є інституції безпосередньо Верховної Ради України, і розгляд щодо звільнення навіть квотове повинно розглядатись відповідно до законодавства України. і приклад цьому, я вам хочу вручити проект закону, який подав пан Писаренко безпосередньо як член фракції БЮТ, в якому він каже, що не прописана законодавча процедура звільнення керівника Фонду держмайна. Треба спочатку законодавчо врегулювати, а потім ставити питання про його звільнення, тому я можу сказати, я вам хочу його вручити, я хочу, щоб сьогодні питання щодо посад трьох інституцій таких як конституційних: антимонопольний, телебачення, радіомовлення, Фонд державного майна - це інституції, які є незалежні від органів виконавчої влади".

 


Наталія Мосейчук: Валентина Петрівна, я пам'ятаю, коли в уряді у Януковича працювали Луценко та Яценюк, Гриценко, їм було досить важко. Ви уявляєте, що ви можете співпрацювати з Юлією Тимошенко?

 


Валентине Семенюк:"Ви знаєте, я вам можу сказати одне: мудрий політик, маючи 99 негативу, а одного..."
СТУДІЯ: Наталія МОСЕЙЧУК (перебиває гостю - "УС"). Ви маєте на увазі себе чи Тимошенко?

 


Валентине Семенюк:"Я маю на увазі взагалі політика. Може мати один відсоток, те, що може об'єднувати, він завжди знайде спільну мову. А, вибачте, політик недалекоглядний, маючи 99.9% те, що об'єднує, може не мати спільної мови. Тому у цій ситуації я можу сказати одне: я за посаду не держусь, як я на неї і не просилась. Тоді по квоті коаліції мене відповідно призначили, і я можу сказати, що я виконувала місію сьогодні ту, яку делегував мені парламент. Парламент ухвалив програму приватизації, затверджував перелік об'єктів на приватизацію, я технічно виконувала ту місію".

 


Наталія Мосейчук: Валентина Петрівна, дехто з "нунсівців", зокрема Жебрівський, каже, що ваша політична сила збанкрутіла, і ви мали б написати заяву на звільнення самі, і це було б красиво.

 


Валентине Семенюк: "Я вам можу сказати одне, що, ви розумієте, не будуть пам'ятати наслідки приватизації, які були за попередні роки, будуть пам'ятати, що була останній рік Семенюк. І якщо мені не дати право прозвітуватися, то всіх, вибачте, собак повішають на Семенюк. А за такий період, коли змінилося три уряди, я вже при четвертому працюю, коли програма приватизації діє з двохтисячного року, і ти не можеш змінити правила гри, тобто залишились правила гри старі, а хочуть вимагати, щоб робити все по-новому. Так не буде".
Наталія Мосейчук: У вас ще дві хвилини в "ТСН-Ніч", щоб прозвітуватися, Валентина Петрівна.

 


Валентине Семенюк: "Тому я можу сказати одне, що стосується приватизації цих об'єктів, політичне рішення, яке буде прийнято, воно визначає і процедуру звільнення, і процедуру проведення таких відповідних конкурсів. Повірте мені, я можу сказати одне, як професіонал, діяти по старих правилах, вимагати чогось нового неможливо. І тут президент правий в тому, що він говорить: спочатку програму приватизації, зміну правил гри, а тоді приймати відповідні дії, тому що не можна йти вперед з назад повернутою головою. Я можу сказати, що ці правила гри Фонд державного майна тричі питався змінити, але, на жаль, не було політичної волі".

 


Наталія Мосейчук: Питання таке: кому варто боятися з відходом від справ вас і приходом протимошенківської людини, всім, крім групи "Приват"?

 


Валентине Семенюк: "Ви знаєте, я вам можу сказати одне: треба в першу чергу боятися самим членам фракції "Наша Україна". Бо якщо подивитись політичну дію нинішнього прем`єра, то можна сказати: в 2002 році кандидат тоді в депутати, вірніше депутат, голова партії "Батьківщина" прицепилася до Соціалістичної партії, як п'явка. Їздила з нами кругом, нашу ідеологію підхоплювала і зайшла в парламент 2002 року. Після того вона продовжувала цю п'явчість дальше, і фактично результат того, що вона, перехопивши ідеологію, пообіцявши більше, при цьому, я б сказала, популістські наобіцявши, бо ми питалися її зупинити, получили фіаско. "Наша Україна", і один, до речі, з представників "Нашої України" сказав: якщо вона не побачить той досвід, що п'явка у вигляді Тимошенко з'їла ідеологію і з'їла фракцію, і з'їла партію соціалістів, які зараз опинилися поза парламентом, якщо вона зробить такий самий ход і піде дальше з "Нашою Україною", то партії "Нашої України" просто-напросто не буде. Я коли чую, що представники "Нашої України" говорять, що треба підтримати, зняти голову фонду Семенюк, то я вам можу сказати одне..."

 


СТУДІЯ: Наталія МОСЕЙЧУК (говорить одночасно з гостею - "УС"). Вже є ознаки ваших прогнозів.
Валентине Семенюк: "Вони сьогодні не підтримують президента України, тому що по закону про приватизацію, президент повинен подавати питання про звільнення голови Фонду державного майна".


Наталія Мосейчук: З певних причин не подає. Моє перше питання було пов'язане з цим. Можливо воно вам здалося дуже гострим. Ще одне таке питання на хвіст. Як ви оцінюєте кандидатуру Андрія Портнова, якого сватають на ваше місце?
Валентине Семенюк: "Ну я вам може сказати одне - кого б сьогодні не призначали Портнова і таке інше, це все рівно члени фракції БЮТ. І від цієї посади буде залежати. Там не буде приватизації, буде просто перерозподіл власності. Крім того, треба ще вважати, хай депутати вирішують. Вони повинні підняти указ президента по якому звільнили пана Портнова і там є чіткі вказівки чому його звільнили. Тому я можу сказати, що сьогодні стоїть питання, хто буде використовувати безпосередньо перерозподіл власності. Я уже пережила у 2005 році вказівки, коли треба було зняти керівників "біло-голубих", а призначити "помаранчевих". Я цих вказівок не виконувала. Я діяла виключно в рамках закону. І якщо сьогодні цей механізм буде використано безпосередньо у фракції БЮТ, то "Нашій Україні" ні на парламентські вибори слідуючі, ні на президентські йти нічого. І це можна сказати, що якщо вони підтримують таку кандидатуру представника БЮТу на відповідну посаду, фактично вони здають позиції президента, бо звільнення посади керівника Фонду державного майна України - це прерогатива президента. А якщо "Наша Україна" підтримує безпосередньо навіть оцей проект закону, який треба спочатку прийняти, а потім відповідну приймати процедуру, то це означає, що представники партії уже здали президента і працюють на іншу кандидатуру".

 


Наталія Мосейчук: Дякую. Валентина Петрівна, я вам дуже вдячна за... Я буду вважати, що це початок того звіту, який ви продовжите успішно в парламенті. Спасибі. Успіхів вам.


Валентине Семенюк: "І вам дякую".

 



При написанні використані матеріали:: Огляд телеефіру "Україна Сьогодні", ТСН

Останнi матерiали на тему "ФГИ":

Олександр Турчинов: "Ми вважали, що Ющенко хоч чомусь навчився в 2005 році. На жаль, сьогодні я змушений констатувати: ні, нічому не навчився. Треба, мабуть, повторити урок".

Йосип Вінський: "Ми чітко сказали, що є ряд законопроектів, які стосуються життя мільйонів людей. І без розв’язання цих проблем робота парламенту в режимі такого холостого ходу, як зараз, немає ніякого сенсу"

Андрій Портнов: "І Фонд держмайна, і уряд будуть підключаться до захисту тих інвесторів, які вкладуть свої інвестиції в Одеський припортовий завод і будуть виконувати інвестиційні соціальні зобов’язання перед трудовим колективом і країною"

Валентина Семенюк: "Одеський припортовий завод активно працює, держава є його ефективним власником, чому треба так бігом його продавати?!"

Віктор Ющенко: "Я переконаний: якби сьогодні в Україні була президентська модель управління, ми були б далеко попереду"

Олександр Турчинов: "При такому керівництві, як Семенюк, ми не зможемо проводити приватизацію"

Олександр Турчинов: "Мені здається, що у пана Балоги знову якісь фантазії, не пов’язані з реальним життям"

Валентина Семенюк-Самсоненко: "Потрібно йти на приватизацію тих об’єктів, які потребують інвестицій, а прибуткові підприємства не можна проїдати"

Обзор главных событий дня

Йосип Вінський: "Семенюк зайняла абсолютно деструктивну позицію, суть якої полягає у тому, щоб мішати уряду Тимошенко"

НОВИНИ :

«Народная Самооборона» намерена выйти из НУ-НС 16-05-2008 15:53

Ющенко: Украина должна сделать все, чтобы ни у кого не возникало сомнения относительно принадлежности Крыма нашему государству 16-05-2008 15:42

Рынки акций Европы растут благодаря нефти, акциям фармсектора 16-05-2008 14:22

Рост цен на бензин в США способствует борьбе с глобальным потеплением, - эксперты 16-05-2008 13:34

Рада приняла закон о Кабмине 16-05-2008 12:51

Янукович не видит будущего коалиции БЮТ-НУНС 16-05-2008 12:38

Вступление в ВТО отвечает национальным интересам Украины, - глава Минэкономики 16-05-2008 11:53

Ющенко обвиняет в возникновении кризиса Тимошенко и Медведчука 16-05-2008 10:54

Открыта самая молодая взорвавшаяся звезда Млечного пути 16-05-2008 10:30

Украина стала 152-м членом ВТО 16-05-2008 09:53

Госказначейство отказалось обслуживать счета ФГИУ 16-05-2008 09:10

Каськив не исключает, что его не пустили в Россию в ответ на запрет Лужкову въезжать в Украину 16-05-2008 08:32

Ющенко считает унижающими украинскую нацию заявления мэра Москвы Лужкова о статусе Севастополя 15-05-2008 17:25

В БЮТ не имеют ничего против «другой коалиции» в ВР 15-05-2008 16:47

Аль Каида готовит теракты на Евро-2008 15-05-2008 16:26

АНАЛІТИКА :

Владислав Каськів: "Важко уявити, як способом блокування трибуни можна вирішити будь-яку політичну проблему" 14-05-2008 13:54

Володимир Литвин: "Ми повинні довести киянам, що оте протиборство, яке відбувається на рівні центральної влади, опускається на рівень міста Києва" 12-05-2008 11:26

Віктор Лисицький: "Уряду треба було б більше зосередитися на питаннях поліпшення умов заробляння грошей" 08-05-2008 14:36

Ієн Боуг: "Україна має великий поступ у напрямі Європейського Союзу, ближче підступається, дедалі більше залучається і готується тим самим до того, щоб кінець-кінцем стати кандидатом на членство" 07-05-2008 12:44

Михайло Чечетов: "Чаша весов вокруг ФГИ колебалась – то продавливала свою позицию Тимошенко, то продавливал свою позицию президент. Но сегодня в бой вступила тяжелая артиллерия – в бой вступил господин Балога." 07-05-2008 10:55

Володимир Литвин: "Відставка уряду сьогодні можлива лише за однієї умови – коли цього захоче Тимошенко" 05-05-2008 11:53

Петро Симоненко: "Розмова про дострокові вибори – це результат того, що у нас точиться жорстка боротьба за владу між кланами, а влада їм потрібна тільки для того, щоб ділити залишки власності, що залишилися нам у спадщину від попередніх років" 30-04-2008 11:27

Дмитро Табачник: "Тестування стає не моніторингом якості освіти і засобом підвищення знань, а засобом боротьби із корупцією. Таким чином, кидається звинувачення сотням тисяч вчителів і вузівських викладачів" 24-04-2008 12:33

Юрій Щербак: "Нам треба мати цілісну, продуману політику щодо Росії, вона не повинна бути ворожою" 23-04-2008 14:07

Роман Зварич: "Якщо є така тема, яка могла б об’єднати наш парламент, це є якраз "Євро-2012". Ми могли б дійсно навколо цього питання зробити дуже сильний ривок вперед" 23-04-2008 10:02

Огляд українського телеефіру

© 1999-2007 UAtoday.net / Україна сьогодні.

WAP версія проекту - wap.uatoday.net

передрук матерiалiв за умови посилання на www.uatoday.net

Редакція: press@uatoday.com.ua

Реклама на сайті

Технічна підтримка