UAToday.net :: Дмитро Святаш: Тимошенко не з'явилася на зустріч з Партією Регіонів
Головна сторінка газети
Фракция НУ-НС вышла из коалиции
Фракция НУ-НС вышла из коалиции
БЮТ предлагает деньги за возвращение в коалицию?
БЮТ предлагает деньги за возвращение в коалицию?
Коментарі

Дмитро Святаш: Тимошенко не з'явилася на зустріч з Партією Регіонів (11 Декабря 2007 10:47)



В прямому ефірі програми «Підсумки» (УТ-1) народний депутат України Дмитро Святаш заявив, що Юлія Тимошенко не з'явилася на заплановану вчора зустріч з фракцією Партії Регіонів. За його словами, він особисто був присутній в кінотеатрі «Зоряний», де мала проходити зустріч з Юлією Тимошенко і не побачив там кандидата на посаду прем'єра. «Я особисто був о 17-й годині. Пані Тимошенко не бачив. Може вона так приїхала, скрізь там поїздила-поїздила понад штабом, понад нашим місцем зборів депутатів, але не зайшла. Це регламентна норма, яка передбачає зустріч кандидата в прем'єр-міністри, якого висунули згідно з регламентом і Конституцією України, з усіма фракціями. На цьому наполягав і голова Верховної Ради, спікер пан Яценюк. Що стосується мене, то у мене жодних запитань до пані Тимошенко немає. Тобто якщо вона прийшла, і була б зустріч, особисто я б... у мене не було б, чого запитати". Дмитро Святаш також стверджує, що Юлія Тимошенко не запросила представників Партії Регіонів у вівторок: «Скажемо так, нікого не запрошувала ні на 9-ту, ані на 8-му для зустрічі з пані Тимошенко. Тому я не знаю, може відбудеться якась зустріч, але особисто я інформацію від секретаріату фракції не отримував».

Відповідаючи на запитання журналіста «Підсумків» Марини Мазурак, чи ведуть переговори представники БЮТ з «конструктивною частиною» Партії Регіонів, як про це стверджує заступник голови фракції БЮТ Євгеній Корнійчук, Дмитро святаш відповів: "Знаєте, ми збиралися фракцією, я не думаю, що переговори ведуться. Переговори ведуться з депутатами від Блоку Литвина, від комуністів, Партії регіонів. Я не хочу говорити, що якісь це має форми політичної корупції, проти якої бореться саме пані Тимошенко, але я не знаю, про що можуть вестись переговори з представниками опозиції, з Блоком Литвина, з Партією регіонів, якщо не будуть вживатись непарламентські засоби запевнення чи мотивації людей".

Пропонуємо увазі читачів виклад інтерв'ю із Дмитром Святашем.


Марина Мазурак. І про завтрашній парламентський день поговоримо із народним депутатом від Партії регіонів Дмитром Святашем. Добрий вечір, Дмитре Володимировичу.

Дмитро Святаш, народний депутат України, фракція Партії регіонів: "Добрий вечір".

Марина Мазурак: Отже, вже відомий порядок денний, принаймні зі слів самої Юлії Володимирівни інформагенції вже передали, що погоджувальна рада погодила його, і першим таки стоїть обрання саме прем'єр-міністра. Як ви дивитесь на таку процедурну норму, регламентну норму?

Дмитро Святаш: "Ну як я можу на неї дивитись? Це звичайна нормальна процедурна норма. Суспільство чекає на новий уряд, який має бути сформований після уряду. Якщо створена коаліція, то вони мають підтвердити, скажемо так, що вона існує, своїм голосуванням завтра. Заважати ми їм не будемо".

Марина Мазурак: От Партія регіонів абсолютно згодна з тим, що саме прем'єр-міністра обиратимуть, перш ніж обирати решту президії Верховної Ради.

Дмитро Святаш: "Знаєте, я думаю, що суспільство, суспільство, не тільки Партія регіонів, суспільство чекає на те, буде новий уряд, не буде нового уряду. І я думаю, що це буде випробування для коаліції, чи зможуть вони набрати необхідну кількість, чи не зможуть. Я тільки можу сказати одне, що Партія регіонів буде контролювати сувору відповідальність голосування до регламенту. Тобто головне, щоб кожен депутат, який хоче проголосувати за кандидатуру прем'єр-міністра, мав це зробити власноручно. Як це передбачено регламентом».

Марина Мазурак. Саме так. Тимошенко сьогодні ввечері вже без ілюзій сказала, що буде саме 227 голосів і не більше, принаймні так вона каже. Вочевидь, це голоси лише самої коаліції. Але сьогодні ж таки заступник фракції БЮТ Євгеній Корнійчук говорив, що підтримку, про підтримку саме лідерки БЮТ Тимошенко ведуть переговори, я прямо зацитую: "з конструктивною частиною Партії регіонів". Як ви думаєте, що він мав на увазі, кого ви можете назвати з конструктивної частини?

Дмитро Святаш: "Знаєте, ми збиралися фракцією, я не думаю, що переговори ведуться. Переговори ведуться з депутатами від Блоку Литвина, від комуністів, Партії регіонів. Я не хочу говорити, що якісь це має форми політичної корупції, проти якої бореться саме пані Тимошенко, але я не знаю, про що можуть вестись переговори з представниками опозиції, з Блоком Литвина, з Партією регіонів, якщо не будуть вживатись непарламентські засоби запевнення чи мотивації людей".

Марина Мазурак. Про що ви саме кажете?

Дмитро Святаш: "Я думаю, що переговори, які ведуться, якщо вони ведуться - вони ведуться не на політичні мотиви. Але я переконаний, що коаліції лишаються голоси виключно самої коаліції".

Марина Мазурак. Які це мотиви можуть бути?

Дмитро Святаш: "Це може бути..."

Марина Мазурак (перебиває гостя - "УС"). Про що ви кажете? Ви кажете про конкретні речі, але дуже дипломатично.

Дмитро Святаш: "Я кажу про конкретні речі, але я не хочу говорити про те, свідком чого не виступав".

Марина Мазурак. Чому ви сьогодні... Гаразд, чому ви сьогодні не прийняли Тимошенко? Вона сказала, що приїжджала о 17-й годині, мало бути засідання...

Дмитро Святаш (перебиває ведучу - "УС"): "О котрій, о котрій?

Марина Мазурак. О 17-й годині.

Дмитро Святаш: "О котрій годині?"

Марина Мазурак. О 17-й годині до вас у кінотеатр "Зоряний" - у штаб-квартиру вашої партії - Партії регіонів. І не змогла ні з ким говорити, сказала, що там було мало людей. Але фракція, очевидно, має поговорити із претенденткою на такий серйозний пост у державі перед голосуванням.

Дмитро Святаш: "Ну це дуже цікаво, бо я особисто був о 17-й годині. Пані Тимошенко не бачив. Може вона так приїхала, скрізь там поїздила-поїздила понад штабом, понад нашим місцем зборів депутатів, але не зайшла. Це регламентна норма, яка передбачає зустріч кандидата в прем'єр-міністри, якого висунули згідно з регламентом і Конституцією України, з усіма фракціями. На цьому наполягав і голова Верховної Ради, спікер пан Яценюк. Що стосується мене, то у мене жодних запитань до пані Тимошенко немає. Тобто якщо вона прийшла, і була б зустріч, особисто я б... у мене не було б, чого запитати".

Марина Мазурак. Є якісь плани, коли ви збираєтесь з нею поговорити, бо голосування завтра на десяту заплановано одразу ж?

Дмитро Святаш: "Скажемо так, нікого не запрошувала ні на 9-ту, ані на 8-му для зустрічі з пані Тимошенко. Тому я не знаю, може відбудеться якась зустріч, але особисто я інформацію від секретаріату фракції не отримував".

Марина Мазурак. З огляду на те, що відбувається, чи встигнете ухвалити бюджет нового року до новорічних, різдвяних свят?

Дмитро Святаш: "Давайте ми дочекаємось завтрашнього голосування, і це питання стосовно бюджету треба адресувати коаліції, бо саме коаліція в демократичних країнах голосує за бюджет, який будуть виконувати представники їх уряду. Тобто якщо б ми були в коаліції, якщо б більшість була сформована за участю Партії регіонів - це питання було б до мене, тобто я б міг сказати: "Так, ми плануємо встигнути". Уряд, який сьогодні працює, згідно з законами України, Бюджетним кодексом, вніс законопроект "Про державний бюджет на 2008 рік" в парламент. А вже новий уряд, якщо він буде, вони можуть його спростовувати, не спростовувати, але наскільки мені відомо, навіть у коаліції немає зрозумілого якогось такого бачення, що робити. Наприклад, "НУ-НС" каже, що давайте будемо працювати з тим документом, який сьогодні існує в парламенті, БЮТ каже: ні, будемо писати якийсь новий. Другий шлях - це в нікуди, це - стовідсотково не встигнути до початку нового року ухвалити новий бюджет".

Марина Мазурак. Отже, для вас завтрашній день - це такий лакмусовий папірець, маркер того, що буде далі, і в тім числі і з державним бюджетом?

Дмитро Святаш: "Це не для мене, це для держави і суспільства. Завтра ми будемо свідками, чи існує коаліція, чи її не існує. Якщо вона існує - ми підемо в опозицію, будемо працювати якісно як опозиція. Якщо не буде цього голосування, наслідки мають бути такими, які вони можуть бути, тобто пан Яценюк сказав, що він піде у відставку. Буде формуватися нова коаліція".

Марина Мазурак. Ну завтрашнього числа, завтрашнього дня чекає багато хто, і зокрема політологи, зокрема пан Небоженко, сказав про те, що Партія регіонів не могла так просто погодитись на голосування завтрашнє, на те, щоб спершу обирали прем'єр-міністра, а потім вже з керівництвом Верховної Ради. І він припускає, що Партія регіонів іде з домашньою заготовкою. Щось готуєте?

Дмитро Святаш: "Ми готуємо працювати згідно чинного регламенту, порядку денного і законів України".

Марина Мазурак. Вам вже якісь посади у парламенті, я маю на увазі посади в комітетах, ключових якихось комітетах пропонували?

Дмитро Святаш: "Переговори стосовно керівництва комітетів ведуться на робочій групі. Але давайте будемо поводитись дзеркально. Якщо ми будемо в опозиції - ми маємо отримати більшість керівництва в комітетах".

Марина Мазурак. В цьому заготовки немає?

Дмитро Святаш: "Це не заготовка, це нормальна практика, і з нею, до речі, погоджуються і представники БЮТ і "НУ-НС", бо саме того ж вимагали вони, і ми йшли їм назустріч, якщо я не помиляюсь, всі Верховної Ради, коли вони були в опозиції".

Марина Мазурак. Дмитре Володимировичу, і останнє вже питання. Ви казали, що в новому парламенті панує атмосфера апатії. Таке відчуття у вас було до створення коаліції. Воно, це відчуття не зникає? Як ви будете працювати в атмосфері апатії?

Дмитро Святаш: "Ви знаєте, таке відчуття не зникає, не зникає".

Марина Мазурак. І як працювати?

Дмитро Святаш: "Працювати спокійно, згідно законів України, виконувати обов'язки народних депутатів, працювати на законотворчому полі, і коаліції брати на себе відповідальність за долю держави, за те, яким чином буде вона розвиватись, опозиція - контролювати і пропонувати альтернативні шляхи".

Марина Мазурак. Отже, не жваво і без апатії.

Дмитро Святаш: "Це нормальний демократичний шлях".

Марина Мазурак. Я вам дуже дякую за розмову. Нагадаю, в нашій студії був народний депутат від Партії регіонів Дмитро Святаш.

 

 



Останнi матерiали на тему "Кабінет Міністрів":

Марина Ставнійчук: "Для того щоб реформувати Конституцію України, потрібна стабільна політична ситуація, щоб всі пропозиції, які вносяться до Конституції, були зваженими"

Юлія Тимошенко: "У цьому році ми почнемо масштабно виконувати протипаводкову програму, яку ми прийняли, коли декілька місяців наш уряд був при владі в 2005 році"

Арсеній Яценюк: "У мене є глибокі сумніви з приводу можливості розширення коаліції, а тим більше включення, тому що, якщо коаліції складно працювати у форматі двох блоків, то їй буде набагато складніше працювати у форматі трьох блоків"

Валентина Семенюк-Самсоненко: "Якщо буде виконаний указ Президента щодо компанії "Ванко", то ми уникнемо міжнародного скандалу"

Андрій Гончарук: "Зниження цін наступить, коли відбудеться певне насичення ринку, коли ми зберемо врожай, і, в першу чергу, за рахунок тієї конкуренції, яка буде спричинятися, в тому числі й імпортними товарами, і не тільки тому, що ми вступили в СОТ. Ми в системі СОТ з точки зору імпортних мит вже живемо як мінімум три роки".

Юлія Тимошенко: "Якщо Віктор Андрійович створить коаліцію з Партією регіонів, безумовно, я не зможу бути в цій коаліції"

Степан Гавриш: "Заяви уряду, прем`єр-міністра і міністра внутрішніх справ саме в цьому контексті, який деформує національну політику, формує відчуття глибокої кризи, є не тільки непродуманими, але і безвідповідальними"

Юлія Тимошенко: "Коли ми з’ясували, хто є засновником компанії "Ванко", то виявилося, що в офшорній зоні на Віргінських островах обличчям цієї компанії є 4 дівчинки-студентки. Так у мене питання: як президент міг допустити, щоб 13 тисяч квадратних кілометрів Чорноморського шельфу було злито невідомо кому?!"

Андрій Портнов: "Я не збираюся принижуватися перед президентом України і частиною його фракції, задля того щоб очолювати орган влади"

Олександр Турчинов: "Ми вважали, що Ющенко хоч чомусь навчився в 2005 році. На жаль, сьогодні я змушений констатувати: ні, нічому не навчився. Треба, мабуть, повторити урок".

Останнi матерiали на тему "Верховна Рада":

Марина Ставнійчук: "Для того щоб реформувати Конституцію України, потрібна стабільна політична ситуація, щоб всі пропозиції, які вносяться до Конституції, були зваженими"

В’ячеслав Кириленко: "Я особисто і мої колеги зробимо все для того, щоб спробувати переконати БЮТ лишити формат старої демократичної коаліції"

Юрій Костенко: "Згадайте, скільки "бютівці" лякали українське суспільство тим, що наша фракція веде якісь таємні переговори із Партією регіонів. А в результаті вийшло все навпаки. Це приклад того, що хто голосніше кричить: "Тримай злодія!", той краде найбільше".

Юрій Костенко: "Російська зовнішня доктрина буде, повністю ігноруючи міжнародне право, намагатися встановити на пострадянських теренах свій вплив чи свій політичний контроль. Тому міжнародні експерти вказують на те, що після Грузії аналогічна ситуація може торкнутися і самої України".

Олексій Кучеренко: "Ми пообіцяли країні, що у вересні у Верховній Раді буде пакет законопроектів під назвою "реформа житлово-комунального господарства", і ми зробимо, цей пакет буде у Верховній Раді"

Юлія Тимошенко: "У цьому році ми почнемо масштабно виконувати протипаводкову програму, яку ми прийняли, коли декілька місяців наш уряд був при владі в 2005 році"

Арсеній Яценюк: "У мене є глибокі сумніви з приводу можливості розширення коаліції, а тим більше включення, тому що, якщо коаліції складно працювати у форматі двох блоків, то їй буде набагато складніше працювати у форматі трьох блоків"

Валентина Семенюк-Самсоненко: "Якщо буде виконаний указ Президента щодо компанії "Ванко", то ми уникнемо міжнародного скандалу"

Андрій Гончарук: "Зниження цін наступить, коли відбудеться певне насичення ринку, коли ми зберемо врожай, і, в першу чергу, за рахунок тієї конкуренції, яка буде спричинятися, в тому числі й імпортними товарами, і не тільки тому, що ми вступили в СОТ. Ми в системі СОТ з точки зору імпортних мит вже живемо як мінімум три роки".

Раїса Богатирьова: "Ми мусимо відійти від емоцій і перейти до нової політики міждержавних стосунків Україна-Росія"

НОВИНИ :

Чейни заявил, что силу на Кавказе применяла только Россия 05-09-2008 17:45

Украинский фондовый рынок обвалился, торги остановили: ценовая нестабильность 05-09-2008 17:34

Германия ждет от Украины "европейского" конструктива 05-09-2008 17:17

Ющенко выдвинул ультиматум БЮТ 05-09-2008 16:42

Дик Чейни обвинил Россию в проблемах Украины 05-09-2008 16:25

Янукович готов идти на президентские выборы, если его на это уполномочит партия 05-09-2008 15:43

«Единый Центр»: БЮТ предлагает от 8 до 10 млн долларов за возвращение в коалицию 05-09-2008 15:12

НУ-НС выдвинул свои требования к БЮТ 05-09-2008 14:50

Российская "Ингосстрах" выплатила $3,5 млн за утонувшее судно "Нефтегаз-67" 05-09-2008 14:22

Ющенко встречается с Чейни 05-09-2008 13:41

В Грузии задержан сын бывшего президента Звиада Гамсахурдия 05-09-2008 12:32

ВР направила запрос к Президенту относительно увольнения Балоги 05-09-2008 11:45

Денежная база в Украине в августе выросла на 3,2%, масса - на 1,6% 05-09-2008 11:38

32% американцев весьма озабочены российско-грузинским конфликтом 05-09-2008 09:56

Ющенко поддерживает выход НУ-НС из коалиции 05-09-2008 09:37

АНАЛІТИКА :

Володимир Литвин: "Той, хто буде ініціатором дострокових виборів, він програє – до них абсолютно неготове суспільство, яке не вірить в те, що відбудуться позитивні зміни після проведення дочасних виборів" 05-09-2008 13:04

Микола Томенко: "Треба зібратися і спокійно обговорити, що наші колеги мають претензії до уряду. Ми знімемо ці претензії і домовимося про Грузію. Тому що, якщо стоїть питання остаточно розвалити коаліцію, то цей сценарій, який нам сьогодні запропонували, він так і закінчиться". 02-09-2008 11:19

Валерій Чалий: "Якщо опозиція буде виступати як відповідальна сторона в розвитку України, якщо президент і прем’єр не будуть входити в суперечки, якщо будуть демонструвати назовні єдність позиції, тоді наші шанси вступу до НАТО дуже високі" 28-08-2008 10:52

Валентин Бадрак: "Російська сторона, хоча вона буде уникати будь-яких силових дій, оскільки має дуже великий арсенал інших можливостей впливу на Україну, але певна провокація може бути очікуваною" 21-08-2008 11:30

Григорій Перепелиця: "Севастополь є набагато важливішим містом для Російської Федерації і стратегічно, і геополітично, ніж Цхінвалі. Тому накопичення громадян Росії в Севастополі є дуже небезпечним". 20-08-2008 10:54

Вадим Карасьов: "Якщо в цій ситуації нового витку мілітаризації Україна буде продавати якісь супернаворочені озброєння Грузії, то уже досвід конфлікту, коли українські ракети діяли проти російських літаків, вони будуть враховуватися російською стороною, тоді можливе введення санкцій, тиск" 18-08-2008 10:49

Микола Палійчук: "Надзвичайно багато коштів потрібно для того, щоб ми відновили ту інфраструктуру, яка була до повені" 04-08-2008 12:38

Олександр Гудима: "Позиція Тимошенко є однозначною і чіткою: вона не хоче пов`язувати питання переговорного процесу по газу з іншими проблемами, які сьогодні є в українсько-російських стосунках" 23-07-2008 11:02

Андрій Шевченко: "Достатньо помаху пальця Віктора Ющенка, щоб Рибаков і Бут голосували разом з коаліцією. Цього не могло б статися, якби не та позиція, яку займає зараз Секретаріат президента". 25-06-2008 10:43

Юрій Костенко: "Восени серйозні політичні процеси будуть лише загострюватися, до цього можуть підключитися вулиця, майдани" 24-06-2008 11:32

Огляд українського телеефіру

© 1999-2007 UAtoday.net / Україна сьогодні.

WAP версія проекту - wap.uatoday.net

передрук матерiалiв за умови посилання на www.uatoday.net

Редакція: press@uatoday.com.ua

Реклама на сайті

Технічна підтримка